FANDOM

{{{name}}}
Informacje biologiczne
Wystąpienie postaci
Pierwsze

Spotkanie matki i córki (1)

Ostatnie

-

Joey to łysy mężczyzna. Ma krótką brodę. Był żonaty z Julią, ale zginęła ona w wypadku samochodowym. Prowadzi komis samochodowy. Do Degrassi chodził w latach 1990-1991 (do klasy z Simpsonem, Lucy, Spike i Caitlin).

Życiorys Edytuj

Sezon 1 Edytuj

Spotkanie matki i córki, cz. 1 Edytuj

Joey chce sprzedać samochód Lucy. By ją przekonać, zawozi ją nim pod Degrassi. Spotyka tam Caitlin i pana Simpsona. Caitlin zaprasza go na swoje wesele. Wszyscy dowiadują się potem, że Joey nie chce przyjść spotkanie po dziesięciu latach. Caitlin proponuje mu, żeby tylko wypił z nimi drinka, a Lucy zgadza się za niego. Joey nie jest zadowolony z takiej alternatywy. Pod presją idzie z nimi na spotkanie, gdzie poznaje przyszłego męża Caitlin - Keitha. Podczas dyskusji, w telewizorze w kafejce puszczają reklamę, gdzie Joey zdziera z siebie koszulę. Wszyscy śmieją się z niej, a Keith - jako profesjonalista - mówi, że reklama była beznadziejna. Joeyemu nie podoba się taka reakcja, dlatego odchodzi od stołu i zamawia taksówkę. Simpson idzie za nim i proponuje mu powrót do stołu. Kłócą się, a Simpson mówi mu, że oni martwią się o niego. Joey mówi, że to wina m.in. Keitha - nie lubi go.

Spotkanie matki i córki, cz. 2 Edytuj

Przed spotkaniem po latach, Joey zauważa Caitlin. Przepraszają się za poprzedni dzień, a Caitlin nadal próbuje przekonać Joeya do przyjścia. Nagle podchodzi ich była znajoma i bierze Joeya ze sobą, by postawić mu drinka. W jednym z korytarzy słyszy Keitha. Rozmawia z jakąś kobietą o tym, że nie chce wychodzić za Caitlin.